diumenge, 3 de juny del 2012

I VOL & ARRUIX DE SANTA FE 2012.CLASSIFICACIONS.


SORTIDA DE LA ARRUIX 2012.FOTO MAITE ARGERICH

L´Arruix 2012 ja ha arribat ¡¡ Aquest any però la meteo s´ha comportat i almenys no a plogut com l´any passat.Aixó sí, la calor intensa a passat factura a més d´un..ELS BOMBERS D´ORGANYÀ ens han regalat un any més una bona organització i encara més una cursa molt i molt bonica. CAL DESTACAR QUE PER PRIMER ANY ES FA COINCIDIR AMB LA CURSA DE PARAPENT , o sigui que els parapentistes han de pujar a dalt de Santa Fe carregats amb el parapent i saltar des del cim.Només veure´ls carregats amb el piano a l´esquena i pujar costa amunt et fa mal de veritat a la ronyonada..però el vol de baixada segur que s´ho val..

Un parepentista saltant des del coll de Santa Fe. FOTO AGUSTÍ PEÑA

Aquí teniu algunes fotos que he trobat a la galeria multimedia dels bombers d´Organyà. i l´autor és en Lluís Roig:
Aqui estic jo, esgotat però amb bones sensacions.


Si encara que no ho sembli per la cara ,vaig tenir bones sensacions,jeje

Fotos abans de l´arribada a l´ermita de Santa Fe.
Les dues fotos són d´Agustí Peña.


En Felix ,encara tinc que menjar molt cola-cao per estar a la seva alçada.

L´Anna Serra.

En Ferran Vila apretant-li..

TONI MOLINA 

Pere Frases fa la cursa amb un temps de 41:59.

Roser Español tercera classificada.

El Xavi Grané  puja fins a l´ermita amb un magnífic  temps de 37:02. 

El Tommy Haytree .

La Sandra Salles acaba la cursa amb un temps de 42:51.
CLIQUEU A CLASSIFICACIONS I PODREU VEURE QUI US HA FET LA PELL I A QUI US HEU REPASSAT ..I FINS EL PROPER ANY ¡¡¡

1 comentari:

Xavi ha dit...

Jo et vaig aguantar el ritme una estoneta, però després et vas escapar com un llampec. Em vas fer una bona repassada! jajaja...L'any vinent hauré de beure més Colacao.

Records!