dimecres, 25 de juliol del 2012

ESPERÓ MÀGIC A LA PRENYADA. V+ 100m

Si una via no us deixarà indiferents és l´Esperó Màgic a la Prenyada.Verticalitat en tots els seus llags,però acompanyada d´uns magnífics cantos que eviten que caiguem a l´infern.Un primer llarg que desencaixa i no fa justicia amb el que trobarem més amunt,i que ens avisa que no és una via apte per a tots els públics ,on l´escalada mantinguda i de dificultat moderada ve acompanyada per molt pocs parabolts..
En Ramon i en Ricard a punt de començar la via.




Primer llarg de la via; es caractericza per un flanqueig al principi a la dreta per anar a buscar una fissura  fàcil de protegir  i  per acabar en una placa fina on l´últim seguro  s´allunya i cada cop es  veu més petit, fins que arribem a la R.

En Ricard en el primer llarg, un flanqueig  a dreta  no gaire difícil però que tampoc no val a badar..

Jo mateix a punt d´arribar a la primera R on hi ha un tram amb uns bons alejillos..

En Marçal i jo a la primera Reunió.
En Ramon a punt d´entrar a la primera Reunió.


Començan la segona tirada.





En Ramon a punt d´entrar a la segona tirada.
En Marçal disfrutant de la verticalitat del llarg.



En Ramon s´aixuga les babes , ha disfrutat més que la Heidi a la muntanya..


En Ricard, en Gerard,en Ramon i en Marçal.
AQUI TENIU DUES RESSENYES DE LA MATEIXA VIA, COMPAREU I TRIEU PERÒ JO CREC MÉS ENCERTADA ELS GRAUS QUE LI DONA LA PRIMERA RESSENYA QUE US PROPOSO,LA DE ESCALATRONCS:


RESSENYA D´ESCALATROCS
RESSENYA DE RESSENYES .NET

I aixó és tot, si voleu disfrutar més que els meus nanus en un xiquiparc ja ho sabeu, ah per cert ¡¡ no espereu trovar parabolts a dojo .. i còrre molt d´aire entre parabolt i parabolt però aixó sí per canto no patiu..
ens veiem¡¡





1 comentari:

esgarrapaparets ha dit...

Sou uns craks u dic perque jo també hi era.Si senyor vaig babejar,una via disfrutona de valent,amb bona companyia i bons cantells.